Thursday, November 4, 2010

:.kerosakan setahun lalu.:

dah setahun.
aku tinggalkan sesuatu yang bukan aku.
dah setahun.
aku akibatkan kerosakan teruk terhadap diri sendiri.
setahun lalu.
aku jauh lebih baik.
ape yang ade dalam masa setahun ni.
hanya kerosakan.
tapi kenapa dulu dalam kebaikan tu
hati tak penah tenang.
jiwa meronta2
hidup tak segembira waktu2 sekarang.
walau kadang sakit.
tapi masih banyak waktu gembira.
setahun lalu.
kosong setiap kali mata terbuka.
kosong juga saat mata pejam.
hari ini.
hati gembira.hati terluka.
tapi x kosong.
cuma rasa bersalah atas kerosakan setahun lalu.
hidup tak pernah seindah dulu.
tapi hidup xkan lebih bermakna dari sekarang.
maafkan aku.
sememangnya aku telah melepaskan syurga yang dia cuba bawa aku utk bersama
aku harap masih ada cinta lain yang akan membawa aku kesana.
maafkan aku Tuhan.
maafkan aku teman.
aku gembira dalam kerosakan setahun lalu.

No comments:

Post a Comment